Това е сайта на един съвсем обикновен човек, положително настроен към света и към теб, Негово величество Читателя.

Приятно четене :)

събота, 30 април 2011 г.

Песента на моята душa



Тиха звездна нощ, луна,
полъх на любов и мисли разпиляни.
Аз търся те... къде си ти...!??
ела при мен и излекувай мойте рани.

И искам с твоите очи да гледам,
но Аз да бъда,
с твоята усмивка да се смея,
но Аз да бъда...
с твойте устни да говоря,
но мойте думи да изричам:
АЗ ИСКАМ, МОГА И ОБИЧАМ !!!

Обичам те! Безумно те желая
и искам с тебе да горя,
с устни да попивам всяка тръпка,
така да стигнем до върха...

И там, където Небето и Земята се събират,
и там, където звездите и цветята си говорят,
там, където Ангели небесни слизат на земята
и даряват Обич, песни за Любовта и Светлината...

И в тази песен те създадох,
стигнах до върха и те намерих
АНГЕЛ МОЙ НА МОЯТА ДУША...
Ти си силата и светлината,
огъня и радостта...
с теб аз имам обич, топлина,
със теб намерих ЛЮБОВТА.


2002г.

Ангел или Дявол

Няма коментари: